hi all .

sharivan37

Dalayan Beginner
Hello .

Im sharivan im french player 35 year .im hold player to eq1 in french server , i played this game 3 years , and next i played Eq2 3 years .

bye

Salut Sharivan et Bienvenue.

N'oublies pas que ce jeu n'est "plus" EQ; ça se base sur EQ (moteur, géographie des zones), mais modifié par des années de travail pour en faire un jeu unique (gameplay, histoire, monde, monstres etc) . On pourrait dire que c'est son cousin, ou EQ comme on aurait aimé qu'il évolue.
Je te conseille de lire attentivement les infos sur le jeu (en haut à gauche) du wiki: http://wiki.shardsofdalaya.com/index.php/Main_Page.
Je te conseille aussi de bien lire les pages relatives aux classes. Il y a de grosses différences, et le Charisme a une valeur réelle pour les lanceurs de sorts. Tu risques de t'en mordre les doigts si tu n'en tiens pas compte.

Les joueurs français sont peu nombreux (l'anglais est nécessaire pour se faire plaisir). Ceux que je connais sont Yona, Dzillon/Wooma, Elodie (et moi bien sûr). Il y en a d'autres mais je ne les connais pas personnellement. Si tu as des questions et que je suis en ligne, n'hésites pas.

Now in english:
Hi Sharivan, and welcome.
Don't forget this game isn't EQ anymore; it's based on EQ (engine, zones geography), but it's been modified by years of work to turn it into a unique game (gameplay, lore, monsters, and many things in the whole "world"). You could say it's EQ's cousin, or EQ the way we'd have like it to evolve.

I advise you to read the game informations (top left of the page) on the wiki: http://wiki.shardsofdalaya.com/index.php/Main_Page. I also advise you to read closely the articles about classes. There are big differences, and charisma really means something for spellcasters. You might regret it if you don't pay attention to this.

There aren't many french people on the server (english is required to have fun here). Those that I know presonnaly are Yona, Dzillon/Wooma and Elodie (and me of course). There are some others too but I don't know them. If you have any questions, just send me a tell if I'm online.

Back
Top Bottom